12 dečijih igara za mamino odmaranje




Nije lako biti kreativan roditelj kad si stalno u nekoj akciji oko dece. Dok podmirim sve njihove potrebe i taman sednem samo malo da odmorim, kreće osvajanje planine Mama

Smislila sam nekoliko igara pomoću kojih uspevam čak i da zatvorim oči dok su mi deca budna. 

To mi je spas za duga popodneva sa malom decom. 

Dala sam svakoj ovoj "aktivnosti" zanimljive nazive da bih im pojasnila koja je moja uloga:

  • Uspavana mama (bajka u akciji)
  • Povređeni vojnik (igra bolnice)
  • Tigar sa trnom u nozi (dete veterinar)
  • Ti si moje ćebe (hladno je, ugrej me)
  • Tiha planina (penji se pažljivo)

  • Igra ćutanja (pa ko duže izdrži)
  • Igra spavanja (ko će pre da zaspi)
  • Ja sam nevidljiva (radi nešto kao da nisam tu)
  • Ja sam tvoj jastuk (lezi i uživaj)
  • Ja sam stena u vodi (moraš me zaobići)
  • Ranjeni crv (bespomoćno leži na travi)
  • Vir - vir (kad god me pogledaš ja moram da žmurim)
Katkad mi je glavni cilj ovih igara gnjavaža i super-maženje, a ne odmor, pa onda iskorišćavam te rukice koje zaposleno rade na nekom "slučaju". 

A koje tehnike vi koristite? 




0 коментара :

Post a Comment